fredag 24 april 2009

Torsdagens övningar

Även under denna vecka har vi fått tillökning i vår trevliga morronskara. Vi växer fastän det är dags för stuga och båt att vårrustas.
Som tidigare sagts så blir det en Seniordag i, vid och runt Tegnérhallen. Eftersom även vi i de undre regionerna förväntar oss en hel del besökare, så vore det kul om de som har tillfälle kunde komma en stund på eftermiddagen. Det pågår mellan kl. 13 och kl. 18 den 5 maj.

Jag måste också, även om jag av naturen är en blygsam person och trots att det är personligt, dela med mig av det som Freddan skrivit i ett mail till mig:
Jag måste säga att det här med pensionärerna är det roligaste jag gjort och att få lära känna dig är en enorm tillgång, en eldsjäl med massor av erfarenhet och kunskap! Precis sån som jag vill bli när jag blir stor...hahaha
Att få såna vitsord från en så inriktad och orienterad person som Fredrik går utanpå det mesta.
Men det blir ju bara naturligt att engagera sig när man möter så mycket positivism och gemenskap som man gör på tisdag- och torsdagmornarna.

Inga kommentarer: