torsdag 22 januari 2009

Bilder från tisdagens träning

Ursäkta något sent upplagda bilder men jag har varit fullt sysselsatt med att förbränna fett hos Arne och Ulla på Syltoppen under kvällen.
Dessutom är jag något nedstämd. Mina indianer fick ju smörj av Djurgår'n.

Som synes finns bilderna nu i alla fall upplagda här bredvid i form av ett mini-bildspel från morgonens verksamheter.
Om du är intresserad av någon bild så kan du bara trycka på den, så visas den större.
Det här var inget optimalt sätt att visa bilderna men jag lovade ju att få upp dem idag, så då fick jag ta till ett snabbt sätt. Jag hoppas kunna göra en bättre presentation senare.

Kvaliten på bilderna blev heller inte vad jag hade hoppats, men det beror väl kanske på att jag blev så excalterad av alla trevliga motionerande seniorer.

Lev väl och tänk på att snöskottningen i helgen kan överlåtas på eventuella barn.

Inga kommentarer: